Update Corona, 14-01-2022

Update 14-01-2022

• De medische fitness geopend tijdens de openingstijden van de praktijk.
  • Groepstraining o.l.v. fysio weer mogelijk vanaf 31 januari. Meer info hierover bij de fysiotherapeut.
  • inschrijven blijft van kracht voor de fitness.
  • er is geen mogelijkheid voor koffie of thee na de fitness.
  • Ontsmet je handen voor en na het betreden van de praktijk, hiervoor staat ontsmettingsgel bij de ingang.
  • Houdt 1,5 meter afstand van andere mensen, ook in de wachtruimte, oefenzaal en fitnessruimte.
  • Neem je eigen handdoek mee
  • draag mondkapje bij binnenkomst, in de wachtruimte en in de kleedruimte.
  • draag mondkapje in overleg met therapeut in behandelruimte.
  • tijdens het trainen/oefenen in de oefenzaal hoeft u geen mondkapje op, houdt wel anderhalve meter afstand!
  • Ook bij het schoonmaken van de fitness toestellen anderhalve meter afstand houden!
  • Bij griep of andere luchtwegklachten kom je niet. Ook niet bij besmettingen in je huishouden.
  • bij testen niet komen tot de uitslag bekend is. Ook niet wanneer er in je huishouden getest wordt. Bij een positieve test kan er alleen via beeldbellen of telefonisch consult behandeld worden.
  • ben je niet gevaccineerd, laat je regelmatig testen wanneer je bij ons komt sporten
  • al onze therapeuten zijn gevaccineerd
  • Geen handen schudden

Samen doen we er  alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen: jouw fysiotherapeut vertelt je welke fysiotherapeutische zorg mogelijk is. We vertrouwen erop dat je begrip hebt voor de maatregelen.

Team FM-O

Publicatiedatum: 23-03-2020